boy blue there's only you

Trevlig kväll igår. Alltid kul på förkröket, i bilen på väg till krogen och i kön i väntan in på krogen, väl inne på krogen är det inte så kul längre. Kanske för det var så jävla fullknökat med folk då det var 100-dagars eller något sånt. Känner mig ovanligt fresh nu dagen efter och inte fan är man bakis heller - bra jobbat! Kanske blir några bilder från den kvällen senare och om min storbystade blondin till vän kommer ihåg att skicka dom till moi. Hon ska för övrigt åka bort med sin pojkvän och bo på hotell hela jävla helgen (= knulla som kaniner) och ja, dom ska väl äta middag också men dom lär ju inte lämna rummet mycket mer än det. Inte om jag känner min kvinna rätt.

Slutsats; Jag vill också ha en pojkvän.


http://johnnysbird.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0