sala samobójców

Ny blogg. Igen. Får vi fan ta och hoppas att jag och Ella lyckas hålla den här levande i mer än en månad. Max. I alla fall så börjar klockan ticka mot sex på morgonen och syrrans pojkvän vaknade nyss med frågan "Sover du aldrig?". Jo, visst fan sover jag men bara när det är solljus ute. Illa nog, blir lätt så under loven och jag ska nog se på Suicide Room för tredje gången och sen somna, om jag lyckas. För er som inte sett Suicide Room - skam!

I don’t understand people who kill themselves. One’s got to have courage to live. They are cowards. Narcistic egoists, who think the whole world revolves around them. How can you give away the most precious gift you have? How can you do it to yourself and your loved ones? I don’t understand that. I don’t want to. You live to give to others, as much as you can.” - Sala Samobójców (Suicide Room)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0