this is not wonderland

Det mest givande jag gör för tillfället är att söka upp bilder och videos på min senaste kändiscrush; Andy Biersack. Imponerande att det typ förra veckan var Dave Franco jag var besatt av och ville döpa min dildo till och nu har jag bytt igen (min dildo har många namn). Fast det är ju bra att jag har en bred smak då det kommer till… allt. Kan älska och vara besatt av saker i en vecka innan jag tröttnar och hittar något annat. Eller ja, kanske inte en vecka men en månad. Gör alltid så och det är fan irriterade, till och med jag tycker det. Förutom det så håller jag på att somna sittandes av min matkoma då morsan busade till det och gjorde våfflor idag istället för imorn.. Då det är våffeldagen för den som har missat.

Köpte kläder idag. Hade en väldigt bra bild om vad jag skulle ha; Skinnjacka och smycken.
Kom hem med; Mascara, en ny kappa (har 34567 stycken nu) och mjukisbyxor.

Och alla mina pengar är typ slut. Imponerande hur dyrt allt är. Jo juste, köpte redbull och ostbågar också. Väldigt givande. Jag har letat efter cheesecake i typ veckor nu i olika mataffärer OCH INGEN HAR DET?! Var är det för jävla värld vi lever i? Seriöst! Aldrig att jag tänker ställa mig och göra en själv för shit, skiten måste ju stå ett dygn innan man får käka det = aint gonna happen. Det ska gå fort.

Får väl vara glad över att det är fint väder i alla fall. Hallelujah. Nu ska jag fortsätta lyssna på somebody that i used to know - skrolla ner och lyssna på orginalet och den grymma jävla covern. Awesome låt. Imponerande att jag ens tycker om låten då det verkligen inte är min typ av musik men livet är ju bra fantastiskt med sina små överraskningar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0