russian red

Ja, efter den här helgen är lovet över och ångesten inför praktiken börjar bli allt mer påtagligt. Ibland undrar jag varför jag valde just en linje som fordon då praktiken är det som väger upp nästan hela betyget, jag klarar inte av praktik. All press och förväntan och att just inte vara värdelös och inte bara stå som ett frågetecken (vilket är det ända jag är bra på inom fordon) dödar mig. Men jag ska inte klaga eftersom min mentor eller ja, en av fordonlärarna faktiskt hjälpte mig fixa detta och jag ska under dom första tre veckorna vara i skolan och hjälpa de ettor som ligger efter. Jo, för jag kan så mycket. Dom sista två veckorna ska jag nog vara hos någon gubbe som har en liten verkstad i Sigtuna. Helvete. En hel jävla månad med ångest framför mig, good times. Saknar redan vanliga skoldagar med klassen.

Holy fuckin' dick in a box - här är man positiv! Men fan nej, jag kommer nog ha så jävla kul den här månaden så jag inte kommer kunna hantera det. ... Helt klart.


tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0