REBEL YELL

Man känner sig verkligen som the student of the year då man tar sig upp två timmar innan man ens behöver gå till bussen för att plugga. Yepp, jag driver inte. Kanske har dock men den detaljen att jag had ene hel ledig onsdag och inte fan spenderade jag den men att plugga till provet idag. Härliga tider. Humöret börjar bli bättre då vädret blivit bättre, fattar inte hur den här veckans började med snö och nu sol. Great! Jag och ella suger på att blogga och det var inget nytt. Blir nog mer till sommarn och betydligt roligare bilder... kanske. Ska återvända till min sjö av böcker och papper om tändsystem (ni hör ju hur kul det låtar). Yepp - vet ni vad osm händer om tändstiftet går för kallt, va? VET NI DET?!

lol.


passade bild till det fina vårvädret idag. Men det är fin. Tyst och hejdå vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0