i wanna be sedated




Bilder från tumblr.com

Godmorgon!

Vaknade för kanske 40 minuter sen, och ville absolut inte gå upp utan ville bara snooza vidare till typ... 2? Men går ju inte, då jag börjar jobba klockan 12. Har en fullproppad dag framför mig, så hade ju varit smart o jag åtminstonde gått och lagt mig i tid... men icke. Varför vara framtidssmart?! Är väl jäkligt onödigt. Jag och planering, inte bästa vänner.

Hursomhelst, har iallafall duschat och nu borde jag äta frukost. Men eftersom jag åt lite för många mackor igår så har min mage kört ihop sig, och det känns inte alls lockande med mat överhuvudtaget. Jag hatar min mage för det där.

Iallafall, nu ska jag fixa mig iordning! Jobb, powernap, gym och sen 80talsfest står på schemat denna fredag. Är inte så peppad nu, MEN det ska nog gå att fixa!
Så kan ni njuta av inspirationsbilderna över. Skulle döda för översta bildens kofta. Just saying.
/ Ella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0