i have lived through this horror


Godmorgon igen!

Igår på jobbet så var det leverens = springa upp och ner i trappor, och bära tunga saker. Så jag skippade gymmet (hehe VADÅ, man får?). Åkte hem istället, och upptäckte att min fina syster kommit hem från Uppsala under helgen! Senast jag träffade henne var under jul och nyår, så det var nice! Satt och pratade alldeles för länge, och så vart det lite hetsigt då jag klädde ut mig till 80tals-festen. Jag var en glamrockare, en ypperlig sådan ska ni veta!

Åkte sedan till Kim, och vi gick till Ica Bäckby i våra utklädnader. Nej, ingen kollade absolut snett på oss............... eh. Den förfestade vi två, Fredde och Seb hemma hos Fredde innan vi drog till festen. Det var en superkul kväll, typ alla var utklädda och det var nice! Trist att det blev som det blev i slutet bara. Men det är ingen historia för en blogg.

Nu måste jag skynda mig, för jag börjar jobba klockan 12. Sen har jag ingen aning om vad som händer med dagen, men förmodligen något bra.

Får lägga upp en bildbomb med alla bilder senare!
/Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0