sweet child o' mine

Guten morgen!


Haft en fullspäckad helg, och nu andas jag ut. På en måndag. 'Cuz I'm special like that. I fredags var det ju 80talsfesten, sen i lördags så jobbade jag mellan 12-17. Jag var dödligt långsam på att sätta upp baren, och såhär i efterhan vettefan om jag fyllde på myntan... Men det är ett svart hål i myntaburkarna, THERE IS NO END!
Sen på kvällen så spelade jag, Kim, Fredde och Joel tv-spel och åt massa gott. För att sedan åka och hämta systra mi ute i Skultuna där hon var på fest.
Sov sedan hemma hos Kim, för igår så var vi och fixade lite i hans mormor och morfars gamla hus. De bor på hem nu, och man håller på att tömma ut huset för att det är nya ägare som ska bo där. Så släktingar fick välja ut möbler, saker osv som de ville ha. Så vi åkte runt med lite sånt, och såklart fick vi massa fint själva till vår framtida lägenhet (som vi hoppas att vi kan ha snart)! En spritvagn i trä, två stora fina gamla bokhyllor, brickor, skålar, glas och massa mer. Superfina saker!
Sov hemma inatt, och nu sitter jag här och ska snart städa köket. Senare i eftermiddag måste jag gymma, varit rätt kass på det på ett tag. Visserligen har jag varit sjuk, men nu mår jag bättre! Inget halsont, så let's go go go!


Några bilder från i fredags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0